type='text/javascript'/> Gamziş Mutfakta: PATATESLİ HAVUÇLU MÜCVER

17 Ağustos 2013 Cumartesi

PATATESLİ HAVUÇLU MÜCVER

Merhaba sevgili gamziş mutfakta blog sevenler:) Bugün sevgili nişanlım Chef Deniz Dağloğlunun özel bir lezzetini sizlerle buluşturuyorum. Patatesli havuçlu mücver. Gerçekten denemeyenler çok şey kaybeder diyorum ve lezzetli bu tarifime hemen başlıyorum. Buarada Tuğçecim tarifi biraz geciktirdim senden özür diliyorum :)






Malzemeler


  • 2 adet orta boy kabak
  • 1 adet havuç
  • 1 adet patates
  • 1 adet yumurta
  • 1/4 bağ maydanoz
  • 1/4 bağ dereotu
  • 1 çay kaşığı karabiber
  • 1 çay kaşığı pulbiber
  • 2 çay kaşığı tuz
  • 1 orta boy soğan
  • Alabildiği kadar un


Yapımı



Kabakları, soğanı, patatesi ve havuçu rendeleyelim. İçlerine dereotunu, maydanozu ve baharatlarımızı karıştıralım. Bir kaşık yardımıyla malzemeleri karıştıralım, karışıma krep hamuru kıvamına gelene kadar un ekleyelim. Bir taraftan tavada yağı kızdıralım ve karışımı bir kaşık yardımıyla yağa dökelim. Arkalı önlü kızarttıktan sonra mücverimiz servise hazırdır.

NOT: Servis yaparken üzerine sarımsaklı yoğurt dökmenizi tavsiye ediyorum.

Hepinize afiyet olsun :)

1 yorum :

  1. arkadaşımmm ellerine sağlıııık akşama denicemmm (((: ve sıkı takipçinim artık (:

    YanıtlaSil