type='text/javascript'/> Gamziş Mutfakta: ÇİĞ KÖFTE

9 Aralık 2013 Pazartesi

ÇİĞ KÖFTE


Yapımı kolay olmasada, artık adım başı çiğköfte satanlar oldukça evdeki tat daha bir değerli oluyor hadi bakalım deneyenlerden yorumlarını bekliyorum.




Malzemeler


  • 250-300 gr ince bulgur
  • arzu edilen miktarda salça ve biber salçası
  • karabiber, isot, pulbiber, kimyon, tuz
  • yarım demet maydanoz
  • 2 adet orta boy soğan

Yapımı

 

Önce bulguru ve soğanı çiğköfte tepsisinde iyice yoğurun, içerisine salça ve baharatlarıyla yumuşayıncaya kadar yoğurmaya devam edin. Biliyorum kolay olmuyor çiğköfteyi yumuşatmak, bunun için azıcık ara ara sıcak su ekleyerek yoğurabilirsiniz. En sonunda maydanozu da katarak yoğurup servise hazır hale getirebilirsiniz. Ben etsiz yaptım fakat gerçekten çok ama çok lezzetliydi.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder